sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka

Heei!

Poszłam dzisiaj razem z Julą i Pauliną, na dzień dziecka :)

Była taka dmuchana zjeżdżalnia i się strasznie wygłupiałyśmy, tak samo jak na trampolinie. Potem jechałyśmy sobie bryczką z jakąś panią z małym dzieckiem, my się strasznie śmiałyśmy, a ona dziwnie na nas patrzyła.


Były tak jakieś występy, ale nikt na nie nie patrzył, loool xD

Na tym festynie trzeba było odebrać sobie taki talon na jedzenie, picie itp. i niektórzy przyjechali się tam po prostu za darmo najeść. Trochę padało, ale ogólnie dobrze się bawiłam :)

Znalazłam na Facebook'u promocję do House'a na -40 %, ale jest tylko do jutra i nie wiem czy pojadę .

Nie mam zielonego pojęcia, o czym do Was dzisiaj napisać, więc kończę.

BAJJUU! ;* // Zosia <33

sobota, 25 maja 2013

Heei!

Cześć! Na początek chciałabym Was przeprosić za to że dawno nic nie pisałam, ale miałam taki jakby kryzys dotyczący tego, że mimo tego że wchodziłam na Blogger, zaczynałam pisać, ale nigdy nie wiedziałam co z tego ma wyjść.

Staram się rozkręcać z parodiami na kanale, który prowadzę z Julą, ale na to też nie zawsze mam czas. Niestety, nie jestem do końca pewna czy założenie bloga było dobrym pomysłem. Na samym początku zarówno ja jak i Liwia pisałyśmy codziennie, czasem nawet po 2 posty, a w ostatnim około 1 miesiącu czuję, że to nie jest wspólny blog, jeśli w ogóle blogiem to moża nazwać, bo często nawet ja nie piszę za co Was ogromnie przepraszam! Czasem piszę, czasem nie, a Liwia nie pisze prawie wcale, z resztą, podobnie do mnie...

Jeśli możecie, zastanówcie się czy mamy tutaj dalej pisać. Możemy zawiesić bloga, lub wcale nie pisać. Póki co, ja będę się starać pisać jak najczęściej i jak najciekawiej.



 



To tyle, narazie! ;>

Zosia ;*

piątek, 3 maja 2013

1 Parodia!!

Hejj!

Wklejam Wam dzisiaj pierwszą parodię!

LINK:


11Magiczna- parodia


// Zosia ♥♥

:/ or :>

Hej!

Na początek chciałabym Was przeprosić że dawno nie pisałam, ale postaram się to nadrobić!

Druga sprawa jest taka, że w najbliższym czasie mogą się dość często filmiki z różnymi parodiami i nie tylko! Dziś przychodzi do mnie Jula na cały dzień, i założymy dzisiaj kanał na YouTube!



PS- Mamy 1200 wyświetleń!! Yeeeyy.!  :D ♥♥♥ WE LOVE YOU!

ZOSIA ♥

środa, 24 kwietnia 2013

Przepis ;-)

Hejka, mam dla was przepis na pyszne lody - LODY FRUGO! <3


1. Kupujemy nasze ulubione frugo i przygotowujemy foremki na lody  ;-p
2. Nalewamy frugo do foremki.
3. Wkładamy patyczki xD
4.Wkładamy nasze frugo do zamrażarki.
5. Czekamy na lody mniej więcej 5 godzin! (trochę długo, ale naprawdę wartoo ;-)


6. JEMY PRZEPYSZNE LODY! :-] / Liwia ;-) 


czwartek, 18 kwietnia 2013

Yeeyy.!! ;>

Heeii!!

Dziś się tyle wydarzyło że po prostu MASAKRA!

Na 4 lekcji mieliśmy spotkanie profilaktyczne z Wujkiem Andre i Kamilem B. (kojarzycie? ;>).
No i przed tym jak tam poszliśmy, wymyśliłyśmy, że poprosimy ich o autografy, i jak spotkanie się skończyło, to ich o te autografy poprosiłyśmy. Na sali został tylko Wujek Andre, i potem czekałyśmy na korytarzu na Kamila! Czekałyśmy, a jak przyszedł to poprosiłyśmy o autografy. ;3





Po lekcjach poszłam z Julą i Liwią na obiad, a potem do łazienki i zobaczyłyśmy jak Wujek i Kamil się pakują i pomachałyśmy im!  Jeszcze potem Liwia krzyknęła do nich "Do zobaczenia!", a Kamil odkrzyknął "Cześć, cześć" ;P

Wyszłyśmy przed szkołę i chwilę stałyśmy i gadałyśmy, a w pewnym momencie wyjechali z zakrętu i im machałyśmy a oni na nas zatrąbili xDD

Wracałam z Julą do domu, i tak stoimy przed moim domem i gadamy. I jak tak gadałyśmy, zobaczyłam że naprzeciwko nas stoi ich samochód! xD
Zwiałyśmy do mnie na podwórko, a potem sobie pojechali ;/

Ale już się dowiedziałam, że przyjadą 26 maja!

Paa ;**/ Zosia ;3
PS Jak Zosia dodała, to ja też xD
Kamilaa! *.*

Wuja Andree! *.*
Jezuu! Jak ja się jaram *O* / Liwia

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

MAMY 1100 WYŚWIETLEŃ!! DZIĘKUJEMY ;******

MOŻE Z TEJ OKAZJI JAKIŚ FILMIK?? ;>

ZOSIA I LIWIA ;*

niedziela, 14 kwietnia 2013

Wygraliśmy, przegrać nie mogliśmy!

Hej, hej! ;3

Mamy 1 miejsce na karaoke!! Yeyy. ;>  Pani w-ce dyrektor naszej szkoły spytała się "Skąd macie takie ładne kapelusze?"  a ja powiedziałam "Kupiliśmy w internecie". Chyba się tego nie spodziewała! ;P Już wyjaśniam o co chodzi z tymi kapeluszami. Jak wiecie mieliśmy piosenkę Pectus - Barcelona (KLIK!), i składaliśmy się z klasą na takie meloniki. Miały być czarne i okrągłe, ponieważ byliśmy przebrani za mimy, ale pomylili się i przysłali kolorowe... ;/ Ale, uznaliśmy to za akcent wiosenny ;>

Raczej nie widzicie, ale jeszcze mam loczki po karaoke ^-^


Wstałam dzisiaj o 11.15, czyli nieco ponad godzinę temu, i wyszłam na dwór w piżamce, żeby zobaczyć ile jest stopni. Było 17 stopni!!

I za to KOCHAM WIOSNĘ!




















Zosia ;**