sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka

Heei!

Poszłam dzisiaj razem z Julą i Pauliną, na dzień dziecka :)

Była taka dmuchana zjeżdżalnia i się strasznie wygłupiałyśmy, tak samo jak na trampolinie. Potem jechałyśmy sobie bryczką z jakąś panią z małym dzieckiem, my się strasznie śmiałyśmy, a ona dziwnie na nas patrzyła.


Były tak jakieś występy, ale nikt na nie nie patrzył, loool xD

Na tym festynie trzeba było odebrać sobie taki talon na jedzenie, picie itp. i niektórzy przyjechali się tam po prostu za darmo najeść. Trochę padało, ale ogólnie dobrze się bawiłam :)

Znalazłam na Facebook'u promocję do House'a na -40 %, ale jest tylko do jutra i nie wiem czy pojadę .

Nie mam zielonego pojęcia, o czym do Was dzisiaj napisać, więc kończę.

BAJJUU! ;* // Zosia <33

sobota, 25 maja 2013

Heei!

Cześć! Na początek chciałabym Was przeprosić za to że dawno nic nie pisałam, ale miałam taki jakby kryzys dotyczący tego, że mimo tego że wchodziłam na Blogger, zaczynałam pisać, ale nigdy nie wiedziałam co z tego ma wyjść.

Staram się rozkręcać z parodiami na kanale, który prowadzę z Julą, ale na to też nie zawsze mam czas. Niestety, nie jestem do końca pewna czy założenie bloga było dobrym pomysłem. Na samym początku zarówno ja jak i Liwia pisałyśmy codziennie, czasem nawet po 2 posty, a w ostatnim około 1 miesiącu czuję, że to nie jest wspólny blog, jeśli w ogóle blogiem to moża nazwać, bo często nawet ja nie piszę za co Was ogromnie przepraszam! Czasem piszę, czasem nie, a Liwia nie pisze prawie wcale, z resztą, podobnie do mnie...

Jeśli możecie, zastanówcie się czy mamy tutaj dalej pisać. Możemy zawiesić bloga, lub wcale nie pisać. Póki co, ja będę się starać pisać jak najczęściej i jak najciekawiej.



 



To tyle, narazie! ;>

Zosia ;*

piątek, 3 maja 2013

1 Parodia!!

Hejj!

Wklejam Wam dzisiaj pierwszą parodię!

LINK:


11Magiczna- parodia


// Zosia ♥♥

:/ or :>

Hej!

Na początek chciałabym Was przeprosić że dawno nie pisałam, ale postaram się to nadrobić!

Druga sprawa jest taka, że w najbliższym czasie mogą się dość często filmiki z różnymi parodiami i nie tylko! Dziś przychodzi do mnie Jula na cały dzień, i założymy dzisiaj kanał na YouTube!



PS- Mamy 1200 wyświetleń!! Yeeeyy.!  :D ♥♥♥ WE LOVE YOU!

ZOSIA ♥

środa, 24 kwietnia 2013

Przepis ;-)

Hejka, mam dla was przepis na pyszne lody - LODY FRUGO! <3


1. Kupujemy nasze ulubione frugo i przygotowujemy foremki na lody  ;-p
2. Nalewamy frugo do foremki.
3. Wkładamy patyczki xD
4.Wkładamy nasze frugo do zamrażarki.
5. Czekamy na lody mniej więcej 5 godzin! (trochę długo, ale naprawdę wartoo ;-)


6. JEMY PRZEPYSZNE LODY! :-] / Liwia ;-) 


czwartek, 18 kwietnia 2013

Yeeyy.!! ;>

Heeii!!

Dziś się tyle wydarzyło że po prostu MASAKRA!

Na 4 lekcji mieliśmy spotkanie profilaktyczne z Wujkiem Andre i Kamilem B. (kojarzycie? ;>).
No i przed tym jak tam poszliśmy, wymyśliłyśmy, że poprosimy ich o autografy, i jak spotkanie się skończyło, to ich o te autografy poprosiłyśmy. Na sali został tylko Wujek Andre, i potem czekałyśmy na korytarzu na Kamila! Czekałyśmy, a jak przyszedł to poprosiłyśmy o autografy. ;3





Po lekcjach poszłam z Julą i Liwią na obiad, a potem do łazienki i zobaczyłyśmy jak Wujek i Kamil się pakują i pomachałyśmy im!  Jeszcze potem Liwia krzyknęła do nich "Do zobaczenia!", a Kamil odkrzyknął "Cześć, cześć" ;P

Wyszłyśmy przed szkołę i chwilę stałyśmy i gadałyśmy, a w pewnym momencie wyjechali z zakrętu i im machałyśmy a oni na nas zatrąbili xDD

Wracałam z Julą do domu, i tak stoimy przed moim domem i gadamy. I jak tak gadałyśmy, zobaczyłam że naprzeciwko nas stoi ich samochód! xD
Zwiałyśmy do mnie na podwórko, a potem sobie pojechali ;/

Ale już się dowiedziałam, że przyjadą 26 maja!

Paa ;**/ Zosia ;3
PS Jak Zosia dodała, to ja też xD
Kamilaa! *.*

Wuja Andree! *.*
Jezuu! Jak ja się jaram *O* / Liwia

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

MAMY 1100 WYŚWIETLEŃ!! DZIĘKUJEMY ;******

MOŻE Z TEJ OKAZJI JAKIŚ FILMIK?? ;>

ZOSIA I LIWIA ;*

niedziela, 14 kwietnia 2013

Wygraliśmy, przegrać nie mogliśmy!

Hej, hej! ;3

Mamy 1 miejsce na karaoke!! Yeyy. ;>  Pani w-ce dyrektor naszej szkoły spytała się "Skąd macie takie ładne kapelusze?"  a ja powiedziałam "Kupiliśmy w internecie". Chyba się tego nie spodziewała! ;P Już wyjaśniam o co chodzi z tymi kapeluszami. Jak wiecie mieliśmy piosenkę Pectus - Barcelona (KLIK!), i składaliśmy się z klasą na takie meloniki. Miały być czarne i okrągłe, ponieważ byliśmy przebrani za mimy, ale pomylili się i przysłali kolorowe... ;/ Ale, uznaliśmy to za akcent wiosenny ;>

Raczej nie widzicie, ale jeszcze mam loczki po karaoke ^-^


Wstałam dzisiaj o 11.15, czyli nieco ponad godzinę temu, i wyszłam na dwór w piżamce, żeby zobaczyć ile jest stopni. Było 17 stopni!!

I za to KOCHAM WIOSNĘ!




















Zosia ;**


wtorek, 9 kwietnia 2013

I hate tuesdays.

Heeii!

Nie mogę uwierzyć, że to dopiero wtorek -.-  Dlaczego zawsze te 5 dni w ciągu których chodzimy do szkoły ciągną się jak muchy w smole, a weekend leci super szybko?!  Ja tego zwyczajnie nie rozumiem.
Próby trwają, a ja nie mogę uwierzyć w to że znowu muszę śpiewać na karaoke ;/ I jeszcze na dodatek będę przebrana!! LOL -,-  Jakby tego wszystkiego było mało, to nasza pani wychowawczyni powiedziała, że raczej nie pojedziemy na wycieczkę, bo z naszej klasy zgłosiło się za mało osób...


Może jednak coś pozytywnego wydarzy się w najbliższym czasie. Może karaoke? ;>  Chociaż i tak nie jestem jakoś pozytywnie nastawiona na to karaoke ;/

Baj, moi kochani!// Zosia ;*

niedziela, 7 kwietnia 2013

I ♥ spring! + DIY!

Heej!!

Jestem cała w skowronkach, bo już widać wiosnę! Dziś, około godziny 15.00 na dworze było 13 stopni!

W piątek jest karaoke, w tym tygodniu będziemy mieli AŻ 8 prób!

Ale i tak mam nadzieję że, (ODPUKAĆ!!) wygramy ;P

Wczoraj lekko mnie nudy dopadły, zanim poszłam na urodziny do cioci, i cykałam sobie fotki samowyzwalaczem na telefonie ;P xDD


















DIY!

Robiliście kiedyś DIY?? Ja dostałam ćwieki, i przerobiłam sobie moją starą dżinsową koszulę!

Miałam nabić ćwieki na takie jakby "łączenie" rękawa z kołnierzem, ale materiał okazał się za gruby, więc nabiłam ćwieki na kołnierzu :P Potem kilka mi jeszcze zostało, więc nabiłam na kieszonki ;>

Spodziewałam się gorszego efektu, ale według mnie wygląda to całkiem fajnie! Macie tu zdjęcia owocu (?) mojej pracy! ;0






Zosia ;*


wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta, święta i po świętach.

Hej!

Święta już minęły, niestety. Ale w czwartek jest wolne po 6 klasy piszą sprawdzian próbny. Szkoda, że akurat czwartek bo mamy tylko 5 lekcji, w tym informatykę i wychowawczą. Jedna próba mniej na karaoke :(

Jak Wam minęły święta? Mi bardzo dobrze, chociaż było dużo zmywania ;D Było pyyyszne jedzenie, i nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo zadowolona z prezentów!  Jak już ostatnio napisałam, postaram się zrobić Easter Tag, ale raczej na zasadzie posta ze zdjęciami.

Miłego dnia! // Zosia ^.^

sobota, 30 marca 2013

HAPPY EASTER!!

Z okazji białych świąt Wielkanocnych życzę Wam zdrowia, szczęścia, pomyślności, dobrych ocen, najlepszych przyjaciół, fajnych nauczycieli i w ogóle wszystkiego NAJJ!!


Dostaliście już prezenty?? Ja postaram się zrobić coś w stylu Easter Tag ;>

Wesołych Świąt ! / Zosia ;**

czwartek, 28 marca 2013

Urodziny Juli!

Hejoo!!

Mam dzisiaj dla Was kilka zdjęć z urodzin Juli ;>

 Przed wyjściem ;>>

Palec Klaudii po prawej stronie xDD

 Klaudia :))


 Z Juliettą ^^


 Meee ;33



 Z  Zuzą ;3

 I znów jaaa ;D

+bonusy ;P

 Jestę Geniuszę ;3




 Wczorajsze ;P

 To co dziewczyny, wywołujemy wiosnę?? xDD

Zosia ;**

piątek, 22 marca 2013

Hej, Hej ;D

No siemka!

Jutro Jula wyprawia urodziny (Liwia nie może iść ;//)! Ja mogę i postaram się zrobić jakieś zdjęcia i wstawić je dla Was! :)

Tymczasem, jak Liwia wróci do domu muszę jej przypomnieć, żeby w końcu wstawiła filmik ;P

I zostawiam dla Was piosenkę, którą śpiewamy całą klasą na szkolnym karaoke // Zosia ^.^


czwartek, 21 marca 2013

niedziela, 17 marca 2013

Heeejj :)



Dzisiaj przeglądając jedną stronę (KLIK) natknęłam się na klip pewnego skrzypka. Przesłuchałam, i muszę powiedzieć że jest świetny! 

To klip, który słuchałam:




A tu macie inne:









Naprawdę warte przesłuchania, szczególnie ta pierwsza :) // Zosia ;**

środa, 13 marca 2013

Hejooo!



Hejka ;*

Jeśli szukacie sprawdzonego sposobu na elegancką fryzurę z klasą to postawcie na klasyczny kok francuski. Jego wykonanie zajmuje dosłownie kilka chwil i sprawdza się w każdej sytuacji! Zobaczcie jak wykonać to upięcie krok po kroku!Krok 1 : Po myciu wetrzyj w włosy preparat zwiększający ich objętość lub po prostu myj włosy rzadziej i używaj delikatnego szamponu, aby za bardzo się nie przetłuszczały, tym łatwiej zrobisz koka.Krok 2 : Następnie, zbierz swoje włosy i podnieś je prosto do góry, jak na zdjęciu. Nie musisz używać szczotki, gdyż teraz są modne ”niechlujne koki”.Krok 3 : Zwijaj włosy kręcąc je wokół własnej osi aż do kilku centymetrów powyżej ich nasady.Krok 4 : Owijaj włosy dookoła siebie aż utworzy się z nich luźny kok na czubku twojej głowy.Krok 5 : Przytwierdź kok do reszty włosów za pomocą wsuwek. Powinien być on luźny, ale zabezpieczony przed rozburzeniem się. Na koniec wyciągnij drobne kosmyki włosów, aby luźno zwisały z upięcia, ponad twoją szyją i wokół twarzy. Dzięki temu fryzura wygląda, jakbyś nosiła ją od rana. Powodzenia.


EFEKT: -------------------------------------------------✄--------
 LIwia

sobota, 9 marca 2013

Najwiekszy farciarz świata! ;D

Heeejj ;3

Mam dla Was dzisiaj post o Największym farciarzu świata!

Frano Selak po raz pierwszy uniknął śmierci w 1962 roku. Pociąg, którym jechał z Sarajewa do Dubrownika, wykoleił się i wpadł do lodowatej rzeki. 17 osób utonęło, a on sam ostatkiem sił dopłynął do brzegu.

Rok później otworzyły się drzwi samolotu, którym leciał. 19 osób zginęło, a on wylądował na stogu siana. Był to jego pierwszy lot w życiu.

W 1966 roku jechał autobusem, który wpadł do rzeki. W tym wypadku zginęły cztery osoby. Selak także wpadł do wody, ale wyszedł z wypadku zaledwie z kilkoma zadrapaniami i siniakami.

Wypadek numer cztery przydarzył mu się w 1970 r. Nauczyciel muzyki jechał autostrada, gdy jego samochód się zapalił. Wyskoczył z auta kilka sekund przed wybuchem baku z paliwem.

Trzy lata później, z powodu wadliwej pompy paliwowej silnik jego samochodu zapalił się i auto zaczęło ziać ogniem przez odpowietrzniki. Wtedy Selak stracił część włosów.

W 1995 uderzył w niego autobus, ale i tym razem obyło się bez poważnych obrażeń.

Rok później jechał krętą stromą górską drogą, gdy z zakrętu prosto na niego wyjechała ciężarówka Organizacji Narodów Zjednoczonych. Jego Skoda staranowała barierkę i zawisła nad przepaścią na wysokości ponad 90 metrów. Mężczyzna w ostatniej chwili wydostał się z samochodu i siedząc na drzewie obserwował, jak jego pojazd uderza o ziemię i wybucha.


 Potem ożenił się po raz piąty i by to uczcić zagrał na loterii – po raz pierwszy w życiu. Wtedy właśnie wygrał 2,79 mln zł.


Zosia ;**

PS- MAMY JUŻ PONAD 900 WYŚWIETLEŃ!! DZIEKUJEMY!! ;** LIWIA I ZOSIA :********


czwartek, 7 marca 2013

Heeejooo ;3

Miałam dla Was coś dzisiaj napisać, ale aktualnie mam TOTALNY brak weny twórczej. ;\

Postaram się coś napisać, ale nic nie obiecuję . :)

//Zosia ;*

PS- Niedługo Liwia powinna dodać filmik! :D

środa, 6 marca 2013

Bo ja jestę krytykię xDD

Hejkaa! :D


Na początku chciałam napisać o modzie dla chłopaków, ale naszła mnie ochota na rozpisanie się, więc postanowiłam kogoś skrytykować ;D

Beata Sadowska

Gwiazdy na gali Orłów! (DUŻO ZDJĘĆ!)



Muszę powiedzieć, że jest całkiem, całkiem. Jednak na moje jeśli zakłada się tak ozdobny naszyjnik, powinno się przystopować z taką fryzurą. No tego naszyjnika Pani Beata powinna związać włosy. Jeśli ma grzywkę, to jak najbardziej, bo bardzo jej pasuje. Spodnie i bluzka praktycznie idealnie do siebie pasują. Jednak, ja na miejscu Pani Beaty ubrałabym: złotą kopertówkę i złote buty  lub cielistą kopertówkę i buty w tym samym kolorze. Nie jestem też do końca przekonana do tego stroju, jeśli chodzi o okoliczność, bo w końcu to gala rozdania ORŁÓW, a nie chociażby premiera filmu. Ja osobiście, gdybym została zaproszona na taką galę wybrałabym elegancką sukienkę. Jednak cały strój oceniam na 7/10.





To tyle // Zosia :D

wtorek, 5 marca 2013

Różna muzyka #1

Heii :)


Niedługo dodamy filmik!! ;D

Mam dla Was post o różnych typach muzyki! :D


POP

Na początku lat pięćdziesiątych XX wieku rockandrollowi artyści nagrywający melodyjne piosenki zapoczątkowali szaleństwo muzyki popularnej. Odpowiedzieli w ten sposób na zapotrzebowanie rynku muzycznego na atrakcyjne, łatwo wpadające w ucho melodie.



Współczesny pop pojawił się dopiero po II wojnie światowej w kręgu anglo-amerykańskiej muzyki rozrywkowej jako synteza różnych nurtów popularnej twórczości białych i czarnych. Został ukształtowany przez folk songs (czyli „piosenki ludowe” białych Amerykanów), rhythm and blues Uproszczony, skomercjalizowany jazz tradycyjny), bebop i europejskie ballady, wzbogacone nowoczesnym instrumentarium i atrakcyjnymi aranżami.



Niezwykle trudno dokonać jednolitej syntezy pop music (od ang. popular = popularny). Ten termin określa właściwie każdy gatunek, nurt i styl muzyki według wspólnego kryterium – popularności wśród odbiorców i powszechnej jej akceptacji. Do popu zalicza się utwory melodyjne, łatwe w odbiorze dzięki tanecznej rytmiczności, prostej instrumentacji i nieskomplikowanemu wykonawstwu. Tym mianem można więc określić praktycznie wszystkie kompozycje spełniające powyższe warunki, od jazzu do rocka, a w przeszłości również dziewiętnastowieczne ludowe utwory europejskich kompozytorów. Niekiedy termin „pop” funkcjonuje jako określenie pejoratywne, sugerujące utwory komercyjne, małowartościowe. Nie jest to jednaj ocena sprawiedliwa, bo mimo nieskomplikowania popu trudno znaleźć drugi taki gatunek, który doczekałby się równie wielkiego grona słuchaczy, był reprezentowany przez tak pokaźną listę przebojów i budził podobny sentyment i nostalgię.

Zrobię kilka części podobnych do tej notki :) // Zosia ;**

                                                 ŹRÓDŁA:
http://zapytaj.onet.pl/






niedziela, 3 marca 2013

Przepis! :3

Heh, dawno już nie pisałam, a więc:
Przepis! :3
Skład:25 dag mąki, 2 szkl. mleka, 2 jajka, łyżka oleju, sól; Nadzienie: 40 dag różnych owoców (jeżyn, malin, jagód) .kilka czerwonych porzeczek, listki mięty lub melisy do dekoracji, cukier puder do posypania dania, olej 
Przygotowanie:Przygotuj wszystkie owoce - przebierz jagody, maliny, jeżyny i ewentualnie porzeczki. Umyj je i jeśli trzeba, oszypułkuj.
Wszystkie składniki ciasta: mąkę, mleko, jajka, olej i szczyptę soli dokładnie wymieszaj łyżką w dużym naczyniu lub zmiksuj, tak, by uzyskać ciasto o konsystencji gęstej śmietany.


Na mocno rozgrzanym oleju (na niewielkiej ilości), na sporej patelni, usmaż naleśniki (powinny być dość duże). Następnie na każdy z nich nałóż po porcji osuszonych owoców i posyp je lekko cukrem pudrem (ilość - według upodobań). Następnie naleśniki pozwijaj, ubierz listkami mięty lub melisy oraz owocami. Możesz dodatkowo posypać je na wierzchu cukrem pudrem i serwować ze śmietaną - Pyszności  ! <3
To tyle na dziś ;) LIWIA !

piątek, 1 marca 2013

Kącik o gwiazdach - Pitbull :D

Heeeii ♥

Dzisiaj dość długo myślałam nad tym jakiego posta napisać :) I nagle doznałam olśnienia! "Kącik o gwiazdach"!! ^.^ A że w ostatnim czasie bardzo mi się spodobała nowa piosenka Pitbull'a i Christiny Aguilery, postanowiłam, że post będzie poświęcony właśnie Pitbullowi :D


Armando Christian Pérez, pseudonim sceniczny Pitbull (ur. 15 stycznia 1981) – amerykański raper, wokalista, autor tekstów i producent muzyczny. Pierwsze kroki w świecie muzycznym postawił, pojawiając się gościnnie na płycie Kings of Crunk Lil Jona w 2002 roku. W 2004 roku premierę miał jego debiutancki album studyjny, M.I.A.M.I. (skrót od Money Is a Major Issue), wydany nakładem TVT Records. W 2006 i 2007 roku ukazały się kolejne dwa wydawnictwa Pitbulla, odpowiednio: El Mariel i The Boatlift[1]. Czwarty album rapera, Rebelution z 2009 roku, stanowił przełom w jego dotychczasowej karierze; z tejże płyty pochodził pierwszy międzynarodowy hit w dorobku Pitbulla – "I Know You Want Me (Calle Ocho)". Utwór dotarł na szczyt listy European Hot 100, a także uplasował się na 2. miejscu zestawienia Billboard Hot 100. W odpowiedzi na ten sukces raper podpisał kontrakt z Polo Grounds Music, by następnie powołać do życia własną wytwórnię płytową, Mr. 305 Inc. Łączna sprzedaż cyfrowa wszystkich singli z Rebelution oraz samego albumu wyniosła na świecie ponad 7.5 miliona kopii[2].
Pitbull prowadzi własny, hiszpańskojęzyczny program La Esquina na antenie telewizji kablowej Mun2[3].

Armando Christian Pérez urodził się 15 stycznia 1981 roku w Miami na Florydzie jako syn kubańskich emigrantów[7]. Rodzice od najmłodszych lat uczyli go recytacji poezji José Martíego[7]. Rodzice Pitbulla rozeszli się, gdy ten był dzieckiem; raper był następnie wychowywany przez matkę, jednak kolejne lata spędził w rodzinie zastępczej w Roswell, w stanie Georgia[8]. Szesnastoletni wówczas Pérez został wyrzucony z domu, jako że został dilerem narkotyków; to samo w przeszłości robił jego ojciec. Pitbull ukończył Miami Coral Park High School, a następnie skupił się na muzyce i rozwoju swojej kariery[8].
Jak sam przyznał, na początku swojej działalności Pitbull napotykał wiele trudności ze względu na biały kolor skóry, południowe pochodzenie, a także kubańskie korzenie[9]. Pitbull wyróżnił, że dużą inspirację dla jego twórczości stanowił Miami bass, a także dokonania Celii Cruz i Willy'ego Chirino.











To tyle :) // Zosia ;**

Źródła:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna
http://www.pitbullmusic.com/us/globalwarming
http://www.youtube.com/?gl=PL&hl=pl


środa, 27 lutego 2013

poniedziałek, 25 lutego 2013

Najpiękniejsze Oscarowe kreacje!

Heeii :)

Rozdanie Oscarów już za nami, a ja wybieram najlepsze kreacje z tego wieczoru!! ;D

Najpiękniejsze kreacje z gali Oscarów! (DUŻO ZDJĘĆ!)
Adele- Nie jest super szczupła tak jak większość gwiazd, a mimo tego w tej czarnej sukience od Jenny Packham! ♥,♥

Najpiękniejsze kreacje z gali Oscarów! (DUŻO ZDJĘĆ!)
Naomi Watts - suknia Armaniego zachwyciła mnie nie tyle co krojem, a w szczególności swoją srebrzystością!! Jeśli mogę się wtrącić, to mi troszkę przypomina taką folie do owijania śniadania xD / Liwia

Najpiękniejsze kreacje z gali Oscarów! (DUŻO ZDJĘĆ!)
Charlize Teron - to ZDECYDOWANA zwyciężczyni jeśli chodzi o strój! Jest skromnie, ale i pięknie!! Popieram/ Liwia!

Najpiękniejsze kreacje z gali Oscarów! (DUŻO ZDJĘĆ!)
Jessica Chastain - to ostatnia suknia, która bardzo mi się spodobała ! Jest prosto i ślicznie! Cudooo!! / Zosia -SERIO?! O.o / Liwia

To tyle ;** // Zosia ♥

niedziela, 24 lutego 2013

Hejj :)

Przepraszamy Was bardzo, że ostatnio mało piszemy, ale był to dla nas bardzo ciężki tydzień . Postaramy się to naprawić!! // Liwia i Zosia

piątek, 22 lutego 2013

Hejjjj :)

Sorry, że nie pisałam ostatnio, ale nie miałam czasu ;/
Postaram się to przez weekend, i napiszę więcej postów ;D


Dzisiaj o butach, bo już powoli się trzeba zastanawiać nad wiosennymi!! ;3

Trampki

Trampki, to najwygodniejsze, i chyba najpraktyczniejsze buty :)
Pasują do nich spodnie, sukienki, rurki, dzwony, obcisłe spódnice, dresy, krótkie spodnie i długie spódnice! Ogółem wszystko!!  Najpopularniejsze są Conversy, bardzo dużo osób je ma. Popularne trampki są też firmy New Age ( o ile dobrze pamiętam ;D ).

Macie tu kilka zdjęć:
    

Te 4 u góry, to kooompletna klasyka, jeśli chodzi o kolory! Poniżej macie kilka bardziej wzorzystych ;3



Baleriny

Baleriny również są bardzo uniwersalne, jednak nie pasuja do wszystkiego ;))


I takie, które chciałabym mieć: 

 ♥ // Zosia ;**