środa, 24 kwietnia 2013

Przepis ;-)

Hejka, mam dla was przepis na pyszne lody - LODY FRUGO! <3


1. Kupujemy nasze ulubione frugo i przygotowujemy foremki na lody  ;-p
2. Nalewamy frugo do foremki.
3. Wkładamy patyczki xD
4.Wkładamy nasze frugo do zamrażarki.
5. Czekamy na lody mniej więcej 5 godzin! (trochę długo, ale naprawdę wartoo ;-)


6. JEMY PRZEPYSZNE LODY! :-] / Liwia ;-) 


czwartek, 18 kwietnia 2013

Yeeyy.!! ;>

Heeii!!

Dziś się tyle wydarzyło że po prostu MASAKRA!

Na 4 lekcji mieliśmy spotkanie profilaktyczne z Wujkiem Andre i Kamilem B. (kojarzycie? ;>).
No i przed tym jak tam poszliśmy, wymyśliłyśmy, że poprosimy ich o autografy, i jak spotkanie się skończyło, to ich o te autografy poprosiłyśmy. Na sali został tylko Wujek Andre, i potem czekałyśmy na korytarzu na Kamila! Czekałyśmy, a jak przyszedł to poprosiłyśmy o autografy. ;3





Po lekcjach poszłam z Julą i Liwią na obiad, a potem do łazienki i zobaczyłyśmy jak Wujek i Kamil się pakują i pomachałyśmy im!  Jeszcze potem Liwia krzyknęła do nich "Do zobaczenia!", a Kamil odkrzyknął "Cześć, cześć" ;P

Wyszłyśmy przed szkołę i chwilę stałyśmy i gadałyśmy, a w pewnym momencie wyjechali z zakrętu i im machałyśmy a oni na nas zatrąbili xDD

Wracałam z Julą do domu, i tak stoimy przed moim domem i gadamy. I jak tak gadałyśmy, zobaczyłam że naprzeciwko nas stoi ich samochód! xD
Zwiałyśmy do mnie na podwórko, a potem sobie pojechali ;/

Ale już się dowiedziałam, że przyjadą 26 maja!

Paa ;**/ Zosia ;3
PS Jak Zosia dodała, to ja też xD
Kamilaa! *.*

Wuja Andree! *.*
Jezuu! Jak ja się jaram *O* / Liwia

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

MAMY 1100 WYŚWIETLEŃ!! DZIĘKUJEMY ;******

MOŻE Z TEJ OKAZJI JAKIŚ FILMIK?? ;>

ZOSIA I LIWIA ;*

niedziela, 14 kwietnia 2013

Wygraliśmy, przegrać nie mogliśmy!

Hej, hej! ;3

Mamy 1 miejsce na karaoke!! Yeyy. ;>  Pani w-ce dyrektor naszej szkoły spytała się "Skąd macie takie ładne kapelusze?"  a ja powiedziałam "Kupiliśmy w internecie". Chyba się tego nie spodziewała! ;P Już wyjaśniam o co chodzi z tymi kapeluszami. Jak wiecie mieliśmy piosenkę Pectus - Barcelona (KLIK!), i składaliśmy się z klasą na takie meloniki. Miały być czarne i okrągłe, ponieważ byliśmy przebrani za mimy, ale pomylili się i przysłali kolorowe... ;/ Ale, uznaliśmy to za akcent wiosenny ;>

Raczej nie widzicie, ale jeszcze mam loczki po karaoke ^-^


Wstałam dzisiaj o 11.15, czyli nieco ponad godzinę temu, i wyszłam na dwór w piżamce, żeby zobaczyć ile jest stopni. Było 17 stopni!!

I za to KOCHAM WIOSNĘ!




















Zosia ;**


wtorek, 9 kwietnia 2013

I hate tuesdays.

Heeii!

Nie mogę uwierzyć, że to dopiero wtorek -.-  Dlaczego zawsze te 5 dni w ciągu których chodzimy do szkoły ciągną się jak muchy w smole, a weekend leci super szybko?!  Ja tego zwyczajnie nie rozumiem.
Próby trwają, a ja nie mogę uwierzyć w to że znowu muszę śpiewać na karaoke ;/ I jeszcze na dodatek będę przebrana!! LOL -,-  Jakby tego wszystkiego było mało, to nasza pani wychowawczyni powiedziała, że raczej nie pojedziemy na wycieczkę, bo z naszej klasy zgłosiło się za mało osób...


Może jednak coś pozytywnego wydarzy się w najbliższym czasie. Może karaoke? ;>  Chociaż i tak nie jestem jakoś pozytywnie nastawiona na to karaoke ;/

Baj, moi kochani!// Zosia ;*

niedziela, 7 kwietnia 2013

I ♥ spring! + DIY!

Heej!!

Jestem cała w skowronkach, bo już widać wiosnę! Dziś, około godziny 15.00 na dworze było 13 stopni!

W piątek jest karaoke, w tym tygodniu będziemy mieli AŻ 8 prób!

Ale i tak mam nadzieję że, (ODPUKAĆ!!) wygramy ;P

Wczoraj lekko mnie nudy dopadły, zanim poszłam na urodziny do cioci, i cykałam sobie fotki samowyzwalaczem na telefonie ;P xDD


















DIY!

Robiliście kiedyś DIY?? Ja dostałam ćwieki, i przerobiłam sobie moją starą dżinsową koszulę!

Miałam nabić ćwieki na takie jakby "łączenie" rękawa z kołnierzem, ale materiał okazał się za gruby, więc nabiłam ćwieki na kołnierzu :P Potem kilka mi jeszcze zostało, więc nabiłam na kieszonki ;>

Spodziewałam się gorszego efektu, ale według mnie wygląda to całkiem fajnie! Macie tu zdjęcia owocu (?) mojej pracy! ;0






Zosia ;*


wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta, święta i po świętach.

Hej!

Święta już minęły, niestety. Ale w czwartek jest wolne po 6 klasy piszą sprawdzian próbny. Szkoda, że akurat czwartek bo mamy tylko 5 lekcji, w tym informatykę i wychowawczą. Jedna próba mniej na karaoke :(

Jak Wam minęły święta? Mi bardzo dobrze, chociaż było dużo zmywania ;D Było pyyyszne jedzenie, i nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo zadowolona z prezentów!  Jak już ostatnio napisałam, postaram się zrobić Easter Tag, ale raczej na zasadzie posta ze zdjęciami.

Miłego dnia! // Zosia ^.^